sobota, 7 lutego 2015

Fundacja Mam Marzenie [4]

Organizacji pozarządowych jest wiele. 
Wśród tych działających w pomocy społecznej, 
wszystkie robią coś pożytecznego, 
ale niektóre profil działalności mają szczególny...

W ramach zajęć na studiach miałam spotkanie z przedstawicielką Fundacji Mam Marzenie.
Wcześniej niby wiedziałam o istnieniu tej Fundacji, jednak nigdy nie interesowałam się nią jakoś szczególnie.
Fundacja zajmuje się spełnianiem marzeń dzieci
które cierpią z powodu chorób zagrażających ich życiu.
Kto z nas nie ma marzeń?
Nie będę się rozpisywać na ten temat, 
to trzeba zobaczyć.
W ramach lekcji pokory, zachęcam do zapoznania się 
z historiami małych marzycieli.

Wtedy łatwiej nam będzie docenić to, co mamy.


Poniżej znajdziecie linki do strony fundacji, profilu na Facebook'u 
oraz link do kanału na YouTube.

Jeżeli i u Was pojawią się jakieś refleksje, skomentujcie.
http://www.mammarzenie.org

www.facebook.com/FundacjaMamMarzenie

https://www.youtube.com/user/FMMKrakow

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz