niedziela, 18 stycznia 2015

Trochę o mnie :) [2]


Ania.
W tym roku skończę 24 lata.
Jestem na 3 roku pracy socjalnej. Studiuję na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, choć nigdy nawet o tym nie myślałam.
Pochodzę z niedużego miasta w woj. Opolskim i właśnie dlatego, z racji odległości, zawsze chciałam iść na studia do Opola albo do Częstochowy ale...
Poznałam chłopaka i wylądowałam w Poznaniu :)
Właśnie ten chłopak we wrześniu ubiegłego roku stał się moim mężem.
Życie u boku muzyka nie jest łatwe :) ale stało się to dla mnie motywacją do odnalezienia tylko i wyłącznie mojej pasji. Tą pasją ma być prowadzenie bloga.
Żona. Córka. Siostra. Synowa. Szwagierka. Przyjaciółka. Koleżanka. Studentka.
W każdej z ról staram się jakoś odnajdywać :)
Dużą frajdę sprawia mi gotowanie.
Piję za dużo kawy.
Bardzo lubię spędzać czas ze znajomymi.
Uwielbiam dni, w których mogę spędzać czas z mężem i nie myśleć o niczym innym.
Michał (mój mąż) twierdzi, że nie mam poczucia humoru, bo nie śmieszą mnie kabarety. :D
Często działam pod wpływem emocji.
Bywam ciekawska.
Staram się być realistką.
Jestem tolerancyjna.
Lubię horrory.
Nie umiem się uczyć w dzień.
Podobno jestem gadułą.
Nie lubię siebie oglądać na zdjęciach.
Uwielbiam śpiewać, ale staram się nie męczyć tym ludzi, którzy mnie otaczają :D
Uwielbiam też słuchać muzyki, ale mój gust muzyczny jest tak niesprecyzowany, że nawet nie potrafiłabym wymienić konkretnych gatunków.
Kocham zakupy! :D Po sklepach mogłabym chodzić godzinami.
Jednym z moich marzeń są podróże. Pomimo tego, że strasznie boję się samolotów, kilka razy się przełamałam i wiem, że warto :)
Tylko i aż tyle.


Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz